Støtt oss

Vi trenger medlemmer og medlemmer trenger oss. Det koster 100 kroner å bli personlig medlem. Da støtter du arbeidet vårt.

Vi ønsker å samarbeide med alle foreninger, bedrifter og privatpersoner som deler vår visjon. Landsforeningen 1001 dager kan ikke alene løse utfordringene vi står overfor. Vi må samarbeide på tvers av disipliner, teknologi, kunnskap og bakgrunn.

Hva kan du gjøre?

• Invitere oss til å snakke om mental helse under graviditet og etter fødsel i ditt nettverk, organisasjon eller bedrift.
  • Bli personlig medlem (100 kroner) eller institusjonsmedlem (2000 kroner).
  • Bli sponsor. Vipps til 505593, eller via vår konto:1506.01.99083
  • Like oss i sosiale medier og dele budskapet vårt.

Hva jobber vi for?

Det er 1001 dager fra unnfangelse til barnets toårsdag. Forskning og erfaring viser at dette er en avgjørende fase i familiers liv.

Vi jobber for å forebygge at mennesker opplever problemer knyttet til mental helse under graviditet og etter fødsel. Vi vil arbeide for økt åpenhet og bedre fødsels- og barselomsorg, slik at kunnskapsnivået øker og flere får den støtten de trenger.

Vi ønsker et tilpasset og fullverdig tilbud til mennesker som rammes av problemer knyttet til mental helse under graviditet og etter fødsel. Vi vil arbeide for god tilgang til informasjon, sosial støtte og informert faglig omsorg, slik at psykiske helseproblemer i perioden 1001 dager blir tidlig identifisert og riktig behandlet.

Om oss

Landsforeningen 1001 dager ble grunnlagt i 2017. På et drøyt år gikk foreningen fra en kronikk til stortingshøring og statsstøtte. Vi har etablert et kontor og ansatt en generalsekretær. Styret vårt har åtte medlemmer, hvorav fem har fagbakgrunn og fire er erfaringskonsulenter. Vi vokser dag for dag.

Vi kan skape resultater sammen

Bli med i 1001-familien! Det vil bety mye for mange, både for denne generasjonen og neste. Kontakt oss for å finne ut hvordan vi kan samarbeide på en god måte.

info@landsforeningen1001dager.no

Med vennlig hilsen Landsforeningen 1001 dager