Hvordan går det med deg…Pappa?

Svangerskap og barnets første år er en spennende tid som også fører med seg mye ansvar og nye utfordringer. Omlag 1 av 20 menn sliter med depressive plager i tiden rundt svangerskap og fødsel. I videoen under deler tre menn sine historier.

LF 1001 dager i Apotek 1 sin Babybox

Vi har inngått en avtale med Nordic Family Group AB og skal delta i Apotek 1 sin Babybox fra mars 2019. Babybox når ut til ca. 45 000 gravide familier i Norge hvert år. Hos Apotek 1 får du en Babybox med spennende innhold til babyen og deg selv når du venter barn. Den kan du bestille her

Last ned flyer

Nå kan du laste ned LF 1001 dager sin aller første flyer. Helsepersonell kan printe ut brosjyren og henge den opp på oppslagstavlen.

Når den lykkeligste tiden blir et svart helvete

For seks år siden ble Lene Haugsdal (40) gravid med tvillinger etter tre prøverørsforsøk. Hun følte seg overlykkelig og gledet seg til å bli mor. Vi kan se det for oss: Tvillinger i matchende klær. Babytepper med broderte navn. Rolige trilleturer med en kaffekopp i hånda. Et instagrambilde med en barnevogn foran trær med fine høstfarger. Men hva gjør

Mammasjokket

Norsk dokumentar fra 2018. Det endrer livet ditt for alltid. Å få barn kan være det vakreste og det vanskeligste i verden. I «Mammasjokket» møter du seks småbarnsmødre som letter på sløret og forteller deg alt det de skulle ønske de visste før de selv fikk barn.