Ny styreleder

Det er en glede og en ære å annonsere at Christin Kristoffersen har takket ja til styrelederverv hos oss. Velkommen til 1001 familien!   – I dag har jeg takket ja til å bli utnevnt styreleder for landsforeningen 1001 dager. En nystartet landsforening som allerede er på statsbudsjettet, og som har en uvurderlig samfunnsrolle. Tidlig

Når ferien blir et mareritt

Forfatteren av «mommo og moffa på egotripp» hadde ikke forskningen med seg, men likevel takker jeg henne for teksten. Det må være tøft å føle seg ensom, såret og sviktet. Dette er vonde følelser å kjenne på. Forskningen viser at mange besteforeldre søker gode stunder med sine barnebarn og ønsker å avlaste egne barn, men

Hvordan går det med deg…Pappa?

Svangerskap og barnets første år er en spennende tid som også fører med seg mye ansvar og nye utfordringer. Omlag 1 av 20 menn sliter med depressive plager i tiden rundt svangerskap og fødsel. I videoen under deler tre menn sine historier.

LF 1001 dager i Apotek 1 sin Babybox

Vi har inngått en avtale med Nordic Family Group AB og skal delta i Apotek 1 sin Babybox fra mars 2019. Babybox når ut til ca. 45 000 gravide familier i Norge hvert år. Hos Apotek 1 får du en Babybox med spennende innhold til babyen og deg selv når du venter barn. Den kan du bestille her

Last ned flyer

Nå kan du laste ned LF 1001 dager sin aller første flyer. Helsepersonell kan printe ut brosjyren og henge den opp på oppslagstavlen.