Innkalling til Årsmøte 2019

Det innkalles med dette til årsmøte i Landsforeningen 1001 dager.   Dato: Tid: Sted: Torsdag 4. aprilKl 18:00Litteraturhuset (Rom Kverneland), Wergelandsveien 29, 0167 Oslo. Foreløpig saksliste: Godkjenne årsmelding (legges frem av styret på årsmøtet) Godkjenne regnskap (legges frem av styret på årsmøtet) Behandle innkomne forslag (Må sendes senest 31. mars) til info@landsforeningen1001dager.no) Fastsette kontingent (Forslag legges

LF 1001 dager i Apotek 1 sin Babybox

Vi har inngått en avtale med Nordic Family Group AB og skal delta i Apotek 1 sin Babybox fra mars 2019. Babybox når ut til ca. 45 000 gravide familier i Norge hvert år. Hos Apotek 1 får du en Babybox med spennende innhold til babyen og deg selv når du venter barn. Den kan du bestille her

Last ned flyer

Nå kan du laste ned LF 1001 dager sin aller første flyer. Helsepersonell kan printe ut brosjyren og henge den opp på oppslagstavlen.

Når den lykkeligste tiden blir et svart helvete

For seks år siden ble Lene Haugsdal (40) gravid med tvillinger etter tre prøverørsforsøk. Hun følte seg overlykkelig og gledet seg til å bli mor. Vi kan se det for oss: Tvillinger i matchende klær. Babytepper med broderte navn. Rolige trilleturer med en kaffekopp i hånda. Et instagrambilde med en barnevogn foran trær med fine høstfarger. Men hva gjør

Mammasjokket

Norsk dokumentar fra 2018. Det endrer livet ditt for alltid. Å få barn kan være det vakreste og det vanskeligste i verden. I «Mammasjokket» møter du seks småbarnsmødre som letter på sløret og forteller deg alt det de skulle ønske de visste før de selv fikk barn.

Les om oss i media

Psykisk helse under graviditet og etter fødsel har vært en tabu. I de siste årene har flere kvinner og menn åpnet seg og fortalt om sine erfaringer. Åpenhet er viktig og bra for saken vår men kun om du er klar for å dele.