Når ferien blir et mareritt

Forfatteren av «mommo og moffa på egotripp» hadde ikke forskningen med seg, men likevel takker jeg henne for teksten. Det må være tøft å føle seg ensom, såret og sviktet. Dette er vonde følelser å kjenne på. Forskningen viser at mange besteforeldre søker gode stunder med sine barnebarn og ønsker å avlaste egne barn, men

Hvordan går det med deg…Pappa?

Svangerskap og barnets første år er en spennende tid som også fører med seg mye ansvar og nye utfordringer. Omlag 1 av 20 menn sliter med depressive plager i tiden rundt svangerskap og fødsel. I videoen under deler tre menn sine historier.

LF 1001 dager i Apotek 1 sin Babybox

Vi har inngått en avtale med Nordic Family Group AB og skal delta i Apotek 1 sin Babybox fra mars 2019. Babybox når ut til ca. 45 000 gravide familier i Norge hvert år. Hos Apotek 1 får du en Babybox med spennende innhold til babyen og deg selv når du venter barn. Den kan du bestille her

Last ned flyer

Nå kan du laste ned LF 1001 dager sin aller første flyer. Helsepersonell kan printe ut brosjyren og henge den opp på oppslagstavlen.

Når den lykkeligste tiden blir et svart helvete

For seks år siden ble Lene Haugsdal (40) gravid med tvillinger etter tre prøverørsforsøk. Hun følte seg overlykkelig og gledet seg til å bli mor. Vi kan se det for oss: Tvillinger i matchende klær. Babytepper med broderte navn. Rolige trilleturer med en kaffekopp i hånda. Et instagrambilde med en barnevogn foran trær med fine høstfarger. Men hva gjør