Velkommen til ekstraordinært årsmøte

Klikk her for å å delta på møtet Vedtekter for Landsforeningen 1001 Dager – Mental helse under svangerskap og etter fødsel §1 Formål: 1001 Dager skal gjennom politisk påvirkningsarbeid, folkeopplysning og formidling av brukererfaring jobbe for økt åpenhet, bedre forebygging og behandling av psykiske helseproblemer i forbindelse med graviditet, fødsel og i to år etter

Den BLÅ serien

Her finner du hele den BLÅ serien samlet. Forfattere: Psykolog Amalie Vatne Brean & Mette Schjelderup Illustrasjoner: Therese G.Eide La oss snakke litt om sommerkroppen fra halsen og opp. Les mer Her sitter jeg, et år etter at korona kom rullende inn over landet, og har lovet å skrive en artikkel om hvordan vi holder ut

Arendalsuka 2021

Landsforeningen 1001 dager deltok i paneldebatt om e-helse under Arendalsuka. Sanitetskvinnene har lansert selvhjelps programmet «Mamma Mia» i samarbeid med Changetech og R-bup Øst og Sør.  Forebygging er en stor del av vårt daglige arbeid og det gleder oss at programmet kan vise til gode resultater.  Du kan se debatten under og lese mer om

PSYKT GOD SOMMERMAT

Tekst: Mette Schjelderup Illustrasjon: Therese G.Eide La oss snakke litt om sommerkroppen fra halsen og opp. Så var det den tiden av året igjen, hvor det meste handler om kropp og mat. Hvordan trylle frem bikinikropp over natten, hvordan holde dietten gjennom ferien, hvilken superslank sommermat du muligens kan unne deg. Kropp, mat, kropp, mat,

Verdensdagen for fedres mentale helse

I dag er det verdensdagen for fedres mentale helse.  Dessverre så mangler Norge forskning på hvor mange fedre som kjenner på utfordringer i denne perioden, vi vet faktisk ikke hvor mange dette gjelder. Den danske psykologen og forskeren Sven Aage Madsen har forsket på menn og fødselsdepresjoner i mange år. Tall fra våre naboland Sverige

Digitalt årsmøte 2021 – Protokoll

Velkommen til årsmøte hos LF 1001 dager!  Har du gode forslag så send dem inn til info@landsforeningen1001dager.no – vi blir veldig glade for å høre fra deg.  Grunnet sykdom så er vi dessverre forsinket med å legge ut styringsdokumenter. Dette vil være på plass minst 48 timer før selve møtet.  Vi håper å «se» deg der.  vh Styret i