FORELDRESUPPORT 116 123

FORELDRESUPPORT- telefonen og chat er åpen (116 123)📱🙌🏻

Å bli forelder kan være fantastisk, men også veldig krevende. Lite søvn, stress og barnegråt kan utløse fortvilelse og hjelpeløshet i en travel hverdag. Mange mammaer og pappaer kan også få tunge tanker i svangerskapet eller etter fødsel. I slike situasjoner kan det være fint å søke hjelp, støtte eller veiledning.

Vi vet av erfaring at det er godt å ringe et nummer, høre en vennlig stemme som ikke dømmer og fortelle om hvordan du har det. Da er man ikke alene.

LF 1001 dager har vært på besøk hos Foreldresupport og kan med hånden på hjertet si at menneskene som jobber der er gode, rause og kunnskapsrike.

Endelig har fått et tiltak som er åpent hele døgnet, hver dag. Takk til Mental Helse og Stine Sofies Stiftelse for arbeid lagt ned. Dette vil bety mye for mange.

Del gjerne; med god dugnadsånd og internett kan vi spre nummeret 116 123 til by og bygd i hele Norge.