Se vår FB video – verdensdagen for mødres mentale helse

I anledning verdensdagen for mødres mentale helse arrangerte vi et FB Live event.

Generalsekretær Lena Engelsen og Psykologspesialist Gro Vatne Brean pratet om hvorfor vi trenger en verdensdag, hva  som inngår i sekkebetegnelsen «Fødselsdepresjon» og svarte til slutt på spørsmål fra følgere.

Trykk på bildet for å se arrangementet.

Trykk her for se våre info-ark. Dersom du ønsker å laste ned og printe ut vår plakat så finner du den nederst på siden her.

Psykologspesialist Gro Vatne Brean

Gro er psykologspesialist hos R-Bup, har egen privatpraksis og er styremedlem i LF 1001. Hun har lang erfaring med å støtte mammaer og pappaer i perioden 1001 dager.

Generalsekretær Lena Yri Engelsen

Lena er daglig leder og generalsekretær i LF 1001 dager. Hun startet foreningen etter å ha erfart en fødselsdepresjon med sitt andre barn.